Nezapomeňte na reklamní trička


Jestli chystáte podobnou akci, jako je prezentace firmy na prodejní výstavě, nebo přímo v prodejnách Vaší firmy, buďte si jisti tím, že zákazníci, nebo potenciální zákazníci očekávají nejen slevy, ale i něco trochu navíc. I když nakoupí jen nějaké drobnosti, které Váš obrat radikálně nezvýší, je nutné zákazníka přesvědčit o tom, aby přišel příště a Váš obrat výrazně posílil.
trička v regálech.jpg

Zaměřte se na oděv prodejců.

Když si představíte, že na takovou akci přijde návštěvník, který ani nemá jasnou představu o tom, co jej vlastně čeká, musí si na první pohled všimnout alespoň prodejců, např. ve stejných reklamních tričkách. Taková trička musí zapůsobit. Ať už barevností, nebo nápisem. Čili vtipným a trefným sloganem. Pokud se jim skutečně zalíbí, pak tací zákazníci budou přímo nadšeni tím, že mohou taková reklamní trička také vlastnit! Jakou podmínku pro jejich získání vymyslíte a provedete v praxi? To už je jen na Vašem oddělení marketingu. Ať se tým činí!

Vytvořte chodící reklamu.

Proč se pořád zaobíráme jen nějakými reklamními oděvy? To je přece jasné. Z Vašich zákazníků, ale i z potenciálních zájemců o Vaše produkty učiníte chodící reklamu ve všech koutech města, okolí města, ale naší země a světa vůbec.

Jen si představte, kam všude zabloudí Vaše promyšlené reklamní tričko na obyčejném člověku. A věřte, že je velký rozdíl, kam chodí ženy, děti, nebo muži. Na některá místa se Vaše jakkoliv vychytaná reklama prostě nedostane, i kdybyste se na hlavu stavěli! Je to tak?
šest triček.png

 Proto se tady pořád zaobíráme reklamním textilem. A trička jsou nejlepší. Zvláště nyní, kdy je léto v plném proudu!

Samozřejmě, že můžete přihodit kšiltovku, nebo mikinu. Rozhodně ani klíčenka, nebo zapalovač s reklamním textem není na škodu. Ale oděv je oděv! A s Vaší reklamou? To nemá chybu!

Takže si to dobře promyslete, vymyslete a pusťte se do díla, ať jste připraveni.

 

About the Author